۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

غوغای ستارگان- پروین - امشب در سر شوری دارم , امشب در دل نــوری دارم



امشب در سر شوری دارم
امشب در دل نــوری دارم

باز امشب در اوج آسـمانم
رازي بـاشـــد بـا ستارگانم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

از شـادي پـر گـيرم کـه رسـم بـه فلک
سرود هستي خوانم در بر حور و ملک

در آسمان ها غوغا فکنم
سبو بريزم ساغر شکنم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

با ماه و پـرويـن سخني گويم
وز روي مه خـود اثـري جويـم
جان يابم زين شبها
جان يابم زين شبها

مـاه و زهـره را بــه طـرب آرم
از خود بي خبرم ز شعف دارم
نغمه اي بر لب ها
نغمه اي بر لب ها

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

امشب در سر شوري دارم
امشب در دل نــوري دارم

باز امشب در اوج آسـمانم
رازي بـاشـــد بـا ستارگانم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــي دورم

امشب يک سر شوق وشورم
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۲ نظر:

  1. نفی هر گونه حکومت دينی، موروثی، ایدئولوژیک، استثماری ، استعماری ،غيرانتخابی و غيرقابل تغيير به وسيله ی مردم؛

    پاسخحذف
  2. حافظا، منهم سر آنم که با دست
    دست بکاری زنم که ملت هم هست

    بهر رهائی ما ز چنگ آن دیو
    همو که صد هزاران کنی بر او خیو

    فرا بخوان تو جمله که هر سه شنبه
    روند به خانه وبعد برون ز لانه

    بگو یکان یکان را، قلم بدست بگیرند
    سر فلک شکافند، قضای خود نگارند

    بیادشان بیاور که از بلاد خاور
    جهانیان ببالند به کوروش دلاور

    پاسخحذف